مهم ترین تفاوت ها در انواع آیفون تصویری

انواع-آیفون-تصویری

امروزه شما با انواع آیفون تصویری رویرو می شوید که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در گذشته افراد برای باز کردن درب باید پیاده به جلوی ورودی خانه می‌رفتند تا بتواند فردی را به خانه راه دهند؛ در حالی که با گذشت زمان افراد از آیفون تصویری استفاده می‌کنند؛ در واقع امروزه انواع آیفون تصویری را در درب خانه ها مشاهده می کنید. این دستگاه یکی از ملزوماتی است که در بیشتر ساختمان‌های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. آیفون تصویری وسیله‌ای است که نه تنها صدا بلکه، تصویر را نمایش می‌دهد؛ که همین امر باعث شده تا امنیت ساختمان‌ها تا چند برابر نسبت به گذشته افزایش یابد. آیفون تصویری انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها از ویژگی‌های متفاوتی برخوردارند.

اجزای اصلی انواع آیفون تصویری

بهترین آیفون تصویری با توجه به مدل و امکاناتی که دارد می‌تواند از ویژگی‌ها و بخش‌های گوناگونی برخوردار باشد که اصلی‌ترین اجزای آن به شرح ذیل هستند:

  1. پنل ورودی یا همان صفحه کلید
  2. صفحه نمایش یا گوشی
  3. منبع تغذیه
  4. قفل بازکن
  5. کابل مخصوص برای ارتباط آیفون تصویری
  6. دوربین آیفون تصویری

آیفون تصویری تابا الکترونیک,انواع آیفون تصویری,انواع آیفون تصویری ایرانی,

انواع آیفون تصویری موجود در بازار

علاوه بر اجزا، آیفون تصویری نیز از انواع مختلفی برخوردار است. آیفون تصویری به صورت کلی به دو دسته‌ی آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شود. آیفون تصویری آنالوگ هم کاربردهای معمولی نشان دادن صدا و تصویر را دارد؛ درحالی که آیفون تصویری دیجیتال علاوه بر این دو، این امکان را دارد تصاویر مراجعه کنندگان را ثبت و ضبط کند.

آیفون تصویری با کیفیت چه ویژگی‌ هایی دارد؟

امروزه بهترین آیفون تصویری‌ از نظر کیفیت ویژگی های متنوعی دارد:

  1. قابلیت ذخیره کردن عکس و فیلم
  2. کاربرد ورود یا مکان انتقال تصویر کاربر برای واحد
  3. دایورت کردن زنگ روی واحد همسایه در صورت رضایت
  4. امکان داویرت تماس ایفون تصویری روی موبایل
  5. باز و بسته کردن درب در زمان نبود شخص
  6. قابلیت به کارگیری برای چندین درب
  7. قابلیت استفاده برای دوربین مداربسته

در ادامه به بررسی کلی انواع آیفون تصویری ایرانی که امروزه با نام های مختلف در بازار مشاهده می کنید، می پردازیم. شما می تواند برای گسب مهارت در نصب آیفون تصویری و سیستم های امنیتی حفاظتی با ما در دوره آموزش نصب سیستم حفاظتی همراه باشید.

بهترین برندهای آیفون تصویری

آیفون تصویری از جمله محصولاتی است که کمپانی‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید آن فعالیت می‌کنند که قصد داریم در این مقاله بهترین برندها را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی آن‌ها را خریداری کنید.

انواع آیفون تصویری سیماران

یکی از انواع آیفون تصویری ایرانی که شهرت زیادی در این زمینه دارد، سیماران است. شرکت سیماران در سال ۱۳۵۰ شروع به کار کرد و پس از کسب پروانه تولید، توانست نمایندگی‌های مختلفی از کشورهای مطرح دنیا دریافت نماید و اولین محصولات خود را در زمینه آیفون تصویری سیماران، جک پارکینگی سیماران، آنتن مرکزی، دزدگیر امکان و … ارائه داد و توانست با بهره‌گیری از فضایی بزرگ و مجزا و همین‌طور پرسنل با تجربه و تجهیزات پیشرفته محصولات خود را نه تنها به سراسر کشور بلکه به خارج از کشور نیز ارسال نمایند. آیفون تصویری سیماران مانند سایر محصولات این کمپانی ویژگی و کیفیت‌ منحصر به فردی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کیفیت تصاویر، صفحه نمایش مجهز به سیستم تی اف تی، زیبایی ظاهری و طول عمر بالا اشاره کرد. این آیفون را می توان در رده بهترین آیفون تصویری های ایرانی موجود در بازار قرار داد.

آیفون تصویری تابا الکترونیک

شاید به جرات می‌توان گفت یکی از برندهای مطرح در بازار داخلی، تابا الکترونیک است. آیفون تصویری تابا الکترونیک در سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را با تولید دستگاه آمپلی فایلر آغاز کرد و پس از آن محصولات خود را در زمینه لوازم صوتی و تصویری گسترش داد و پس از آن توانست درب بازکن‌ های با کیفیت عرضه کند. شرکت تابا الکترونیک پس از گسترش فعالیت خود توانست گواهینامه‌های معتبری دریافت کند که نشان دهنده کیفیت محصولات این کمپانی است؛ در نتیجه برای خرید آیفون تصویری، این برند یکی از گزینه‌های بسیار مناسبی به شمار می‌آید. شرکت تابا الکترونیک علاوه بر آیفون تصویری، در زمینه طراحی و تولید جک پارکینگی، پنل صوتی، گوشی صوتی، منبع تغذیه، قفل بازکن و .. نیز فعالیت می‌کند و محصولات خوبی به بازار عرضه می‌نماید. این شرکت انواع آیفون تصویری در بهترین کیفیت را به شما ارائه می دهد. بدون شک می توان تابا الکترونیک را جز بهترین آیفون تصویری موجود در بازار دانست.

انواع آیفون تصویری سیماران,انواع آیفون تصویری موجود در بازار,بهترین آیفون تصویری,

آیفون تصویری سوزوکی

تا به این جا با دو محصول و برند معتبر در زمینه آیفون تصویری آشنا شده‌ایم و اگر بخواهیم در این حوزه به محصول خارجی معتبر نگاهی داشته باشیم باید شرکت سوزوکی را معرفی کنیم. همان‌طور که می‌دانید شرکت سوزوکی یکی از برندهای معتبر ژاپنی در سراسر جهان است که محصولات آن به سراسر دنیا عرضه می‌شود و توانسته است با ایجاد نمایندگی و دفتر مدیریت در ایران و کشورهای دیگر محصولات خود را به بازار داخلی ما نیز برساند. آیفون‌های تصویری سوزوکی مانند سایر محصولات این برند از طول عمر بالایی خوبی برخوردارند. از طرفی این برند مانند سایر شرکت‌های گفته شده محصولاتی در زمینه جک پارکینگی نیز عرضه می‌کند. انواع آیفون تصویری ایرانی با توجه به کیفیتی که دارند به راحتی می توانند با برندهای خارجی رقابت کنند.

بهترین برندهای آیفون تصویری,آیفون تصویری تابا الکترونیک,انواع آیفون تصویری,

مدیر سایت

نقد و بررسی‌ها

دیدگاه خود را بیان کنید :