آموزش تعمیر کابینت‌ قدیمی

آموزش تعمیر کابینت

نکاتی درباره آموزش تعمیر کابینت‌ قدیمی ساختمان

با چگونگی تعمیر کابینت‌ های قدیمی آشنا شویم. در منزل هر فردی تعداد کابینت وجود دارد که نمی‌تواند آن را بیرون بیندازد و هم نمی‌تواند آن را تعویض کند؛ چرا که کابینت هر چند که مزایای زیادی به دنبال دارد اما تعویض کردن آن هم نیز از هزینه بالایی برخورد است. از طرفی بسیاری از کابینت ها هنوز هم عملکرد اصلی خود را حفظ کردند و تنها شکل ظاهری خود را از دست دادند؛ بنابراین زمانی که بخواهید آن را تعویض کنید از آن استفاده نکرده و هزینه‌ای که برای را پرداخت کرده‌اید را ممکن است هدر بدهید؛ به‌همین دلیل افراد در این زمان‌ها به سراغ تعمیر می‌روند . تعمیرات به خصوص برای کابینت مزایای زیادی به دنبال دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به صرفه جویی در هزینه و همین‌طور وقت اشاره کرد.

آموزش تعمیر کابینت‌های قدیمی,باز کردن کابینت,تعویض لولاها,

آموزش صفرتاصد ساخت و نصب کابینت

نکات مهم !

برای اینکه بتوانید کابینتی را تعمیر کنید باید چندین نکته را مد نظر قرار دهید که در این مقاله قصد داریم آن‌ها را بیان کنیم که به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید کابینت خود را با کمترین هزینه ممکن تعمیر نمایید پس با مجله فنی شو همراه باشید

نظافت کابینت,آموزش تعمیر کابینت‌های قدیمی,باز کردن کابینت,

باز کردن کابینت

به صورت کلی کابینت‌ها در دو بخش قرار می‌گیرند؛

۱-کابینت‌های زمینی آشپزخانه

۲-کابینت‌هایی که روی دیوار نصب می‌شوند.برای این که بتوانید کابینت راتعمیر کنید و ظاهرآن را از نو بسازید ابتدا کابینت را به پایین بیاوریدبرای این کار از یک پیچ گوشتی استفاده کنید و پیچ‌هایی که کابینت با استفاده از آن روی دیوار نصب شده را باز نمایید تا بتوانید کابینت را روی زمین قرار دهید .

بسیاری از افراد ممکن است این سوال را بپرسید که آیا پایین آوردن کابینت کاری الزامی است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم بله . چرا که در زمانی که کابینت روی دیوار نصب است شما نمی‌توانید به صورت کامل به تمام ابعاد آن اشراف کافی داشته باشید.

 

تعویض لولاها,نظافت کابینت,آموزش تعمیر کابینت‌های قدیمی,

نظافت قبل از تعمیر کابینت‌

اولین نکته ای که باید برای آموزش تعمیر کابینت‌ قدیمی باید بیان کرد، این است که آن را نظافت کنید.

تعویض کردن کابینت خود یک قدمی محسوب می‌شود تا ظاهر کابینت زیباتر و بهتر از قبل به نظر برسد.

به همین دلیل ابتدا شروع کنید با مواد شوینده مناسب کابینت را تمیزکنید . برای این کار نیاز به آموزش خاصی نیست تنها نکته که باید مد نظر قرار دهید این است که از مواد شوینده استفاده کنید که به ظاهر کابینت آسیب نرساند. مواد شوینده ای که حاوی اسید بالایی هستند برای کابینت خطر ساز بوده و می‌توانند رنگ آن را از بین ببرند؛

بنابراین سعی کنید سراغ مواد شوینده قوی نروید.

امروزه در بازار مواد شوینده مخصوص کابینت و چوب وجود دارد که می‌تواند کار شما را برای شستشوی کابینت بسیار آسان تر کند.

باز کردن کابینت,تعویض لولاها,نظافت کابینت,

 تعمیر کابینت‌ های قدیمی

تعویض لولاها

لولای کابینت نقش  بسیار مهمی در ظاهر کابینت و کیفیت آن‌ها ایفا می‌کند. بخصوص اگر کابینت‌ها قدیمی و فلزی باشد، کابینت‌های قدیمی معمولا رنگ زده می‌شود و برای اینکه بتوانید آن‌ها را تعمیر کنید باید لولاهارا باز کرده و آن را جای گزینش آن کنید و دوباره آن را رنگ بزنید. اما برای کابینت‌های جدید تنها می‌توانید لولاها را عوض کنید و سپس آن‌ها را در سر جای خودشان نصب نمایید.

آموزش تعمیر کابینت‌های قدیمی,باز کردن کابینت,تعویض لولاها,

برای تعمیر کابینت‌ سراغ یک نصاب کابینت را بگیرید

برای اینکه یک کابینت را تعمیر کنید بهترین کار این است که به سراغ فردی بروید که تخصص و مهارت بالایی دراین زمینه دارد.

رشته کابینت‌سازی یکی از تخصص‌هایی محسوب می‌شود که سالانه افراد بسیار زیادی در این رشته تحصیل کرده و پس از آن به ارائه خدمات میپردازد. تعمیر کار کابینت یا کابینت ساز میتواند به شما کمک کند تا باکمترین هزینه و همین‌طور کمترین زمان ممکن،کابینت خود را به روز اولش بازگردانید.

 

نظافت کابینت,آموزش تعمیر کابینت‌های قدیمی,باز کردن کابینت,

بنابراین اگر دانش و اطلاعات کافی در زمینه کابینت سازی و تعمیر آن ندارید بهتر است به سراغ متخصصان این حرفه بروید.کابینت ساز یا تعمیرکار کابینت ابتدا جنس کابینت شما را در نظر گرفته و با توجه به طول عمر آن،کیفیت آن،جنس آن، از مواد و محصولات استفاده می‌کنند که بتواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد.

شناخت و تشخیص این موارد و اینکه آیا کابینت ارزش تعمیر کردن را دارد یا خیر؟ و این که بهتر است سراغ کابینت جدید بروید تنها بر عهده کابینت ساز است که با توجه به تجربه و تخصص و دوره‌های آموزشی که گذرانده است آن‌ها را تعیین می‌کند.

تعویض لولاها,نظافت کابینت,آموزش تعمیر کابینت‌های قدیمی,

 

دوره کابینت سازی

آموزش دکوراسیون چوبی

مدیر سایت

نقد و بررسی‌ها

دیدگاه خود را بیان کنید :