۸ کاربرد اصلی تلفن سانترال در شرکت ها

بایداز-تلفن-سانترال-استفاده-کنید

در این مطلب می خواهیم به یک سوال مهم جواب دهیم که چرا باید از تلفن سانترال استفاده کنید؟ با توجه به این که تکنولوژی هر روزه در حال گسترش است و ارتباطات روز به روز نسبت به گذشته آسان تر می‌شود؛ امروزه در شرکت‌ها و موسسات دیگر از تلفن سانترال استفاده می‌کنند. تلفن های سانترال به شما این امکان را می‌دهد تا چند خط شهری را یکجا و با یک تلفن داشته باشید. شما در انتهای این مقاله متوجه می شوید که تلفن سانترال چیست و چه کاربردهایی دارد.

شما می توانید در آموزش نجاری به صورت تخصصی نیز با ما همراه باشید.

تلفن سانترال جایگزینی برای چند تلفن رومیزی

زمانی که با مفهوم تلفن سانترال چیست آشنا شدید می توانید به راحتی با ویژگی های متعدد آن آشنا شوید. یکی از دلایلی که باید از تلفن های سانترال استفاده کنیم این است که این تکنولوژی به شما این امکان را می‌دهد تا دیگر از چندین تلفن استفاده نکنید. به عنوان مثال در حالت عادی اگر شما ۶ خط شهری داشته باشید؛ باید از ۶ تلفن استفاده کنید ؛ در حالی که با این تلفن، شما می‌توانید تنها با یک تلفن این شش خط را کنترل کنید.

منشی اتوماتیک تلفن سانترال

شاید برای شما نیز سوال باشد که تلفن سانترال چگونه کار میکند. منشی خودکار یکی دیگر از دلایلی است که باید از تلفن های سانترال استفاده کنید. هنگامی که فردی با سانترال تماس می‌گیرند و به هر دلیلی تلفن اشغال باشد، منشی خودکار به شما این امکان را می‌دهند تا پشت خط منتظر بمایند.

زیبایی ظاهری تلفن سانترال

صحنه‌ای را تصور کنید که وارد شرکتی می‌شونید و میزهای اداری آن تماما پر از تلفن است و فردی که در حال کارکردن است؛ یک تلفن قطع کرده و دیگری را پاسخ می‌دهد و یا به طور همزمان چند تلفن را پاسخ می‌دهد؛ چه حسی به شما می‌دهد؟ بزرگ ترین مزیت استفاده از تلفن های سانترال این است که میزهای شرکت تنها با یک یا دو تلفن پر می‌شوند و نظم و انضباط بسیار بیشتری دارند. پس اگر بدانید تلفن سانترال چیست حتما از کاربرد آن در شرکت خود آگاه می شوید.

تلفن سانترال,تلفن سانترال چگونه کار میکند,تلفن سانترال چیست,

ارتباطات داخلی رایگان با تلفن سانترال

اگر شما دارای یک شرکت با چند واحد مختلف باشید حتما به این نوع تلفن نیاز دارید؛ چرا که اگر پرسنل شما بخواهند با خط تلفن عادی چندین تماس داخلی هم داشته باشند باید در طول ماه هزینه زیادی را برای تلفن پرداخت کنید. از طرفی تنها با تلفن سانترال از تماس‌های داخلی رایگان برخوردار خواهید شد و پرسنل شما می‌توانند به راحتی در شرکت با هم دیگر تماس برقرار کنند.

چرا از تلفن سانترال استفاده کنیم؟,کاربردهای تلفن سانترال,مزایای تلفن سانترال,

امکان تنظیم محدودیت تماس با تلفن سانترال

زمانی که شما متوجه شوید که تلفن سانترال چگونه کار میکند با این ویژگی بیشتر آشنا می شوید. در هر سیستمی مدیران تمایل دارند تا یک سری قوانین را در شرکت خود اجرا کند که یکی از آن‌ها به تماس ارتباط دارد. زمانی که مدیر شرکتی بخواهید از برقرار تماس پرسنل خود با محیط خارج ممانعت کند می‌تواند با تنظیمات تلفن های سانترال این کار را انجام دهد تا افراد برای کارهای شخصی از تلفن شرکت استفاده نکنند.

امنیت تلفن سانترال

بعضی از مکالمات در شرکت‌ها بسیار حساس هستند تا رقبا از آن با خبر نشوند. تلفن‌های سانترال به دلیل این که دارای امنیت بالایی هستند مورد توجه زیادی قرار دارند. سانترال این قابلیت را دارد تا هیچ کسی نتواند خارج از محیط کار، تلفن‌ها را شنود کند و اطلاعات را برباید. افرادی که می دانند تلفن سانترال چیست از امنیت بالا این سیستم بخوبی اطلاع دارند.

پیج کردن پرسنل با تلفن های سانترال

بعضی شرکت‌ها آن قدر وسیع هستند که با طی کردن چند پله و رفتن از واحد به واحد دیگر نمی‌توان به پرسنل دسترسی داشت و اگر فردی بخواهید این کار را انجام دهد باید چقدر زمان و انرژی مصرف کند. سانترال زمانی که در مجموعه‌ای به کار می‌رود؛ این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا بتوانند پرسنل را در هر طبقه و هر واحدی که هستند پیج کنند و به آن‌ها متصل شوند.

طول عمر بالای تلفن های سانترال

تلفن های سانترال به دلیل این که از سیستم شبکه‌ای پیروی می‌کند و چندین خط را روی یک تلفن می‌آورد؛ کارکرد و بازدهی بالایی دارد که علاوه بر آن دارای طول عمر خوبی نیز می‌باشد؛ طوری که شرکت‌ها و موسسات می‌توانند سالیان دراز از آن استفاده کنند.

بهترین برند تلفن های سانترال

تا اینجا متوجه شدید که تلفن سانترال چیست. حال با این سوال مواجه می شوید که بهترین برند تلفن های سانترال چیست؟ ژاپن یکی از کشورهایی است که در چند دهه اخیر توانسته است در زمینه تکنولوژی جزء ابر قدرت‌های جهان محسوب شود. پاناسونیک شرکت ژاپنی است که در سال ۱۹۱۸ شروع به کار کرد و توانست پس از آزمون و خطاهای بسیار در سال ۲۰۱۲ میلادی به عنوان چهارمین تولید کننده برتر تلویزیون در جهان شناخته شود. شرکت پاناسونیک پس از تلویزیون در زمینه طراحی و تولید تلفن سانترال، بی سیم و رومیزی فعالیت گسترده انجام داد؛ طوری که تلفن های سانترال آن از جمله بهترین برند در بازار امروزی است.

امیدواریم به درک خوبی از اینکه تلفن سانترال چیست وچه کاربردی دارد، رسیده باشید.

اگر مایل به دوره آموزش نصب دوربین مداربسته هستید با ما همراه باشید.

مدیر سایت

نقد و بررسی‌ها

دیدگاه خود را بیان کنید :