چند نکته مهم در خرید دستگاه تراش cnc

چند نکته مهم در خرید دستگاه تراش cnc

در حال حاضر کارگاه های تراشکاری متعددی وجود دارند که در آن ها از دستگاه های فرز و تراشکاری نیاز است. در زمان خرید دستگاه تراش cnc باید به یک سری موارد توجه کرد تا بتوانید بهترین دستگاه با انتخاب مناسب را برای خود تهیه کنید. دستگاه تراش سی ان سی همان طور که می دانید مزایای زیادی به دنبال دارد و زمانی که از آن استفاده می کنید در زمان کم، سرعت کار بسیار افزایش پیدا می کند، نیازی به نیروهای انسانی زیاد نیست و دقت کار چندین برابر می شود، به همین دلیل دستگاه تراش و کیفیت آن تاثیر زیادی در روند کار می گذارد. در ادامه به یک سری نکات مهم در فنی شو اشاره می کنیم پس با ما همراه شوید.

,,,

 

بررسی نیاز و کاربرد

اولین موردی که باید در انتخاب و خرید دستگاه تراش cnc به آن توجه کنید، داده های فنی و درست است، یعنی شما باید در نظر داشته باشید که کاربرد دقیق این دستگاه ها چیست و تا چه اندازه می تواند نیازهای شما را پوشش دهد و سرعت مد نظرتان را افزایش دهد. همین طور میزان دقت آن ها را نیز بررسی کنید چرا که برای کارهای مختلف این میزان فرق می کند. همین طور باید دستگاهی را انتخاب نمایید که راندمان بالایی داشته باشد و بتواند کارها را به خوبی انجام دهد.

 

بررسی محور ها

مورد دیگر این است که دستگاه تراش cnc هر چقدر محورهای بهتری داشته باشد کیفیت کاری بالاتری دارد. در واقع این ابزارها دارای تعداد محورهای مختلفی هستند که می تواند بین ۳ تا ۹ محور باشد، البته در بازارهای داخلی شما تنها دستگاه تراش سی ان سی های دارای محور c و y را مشاهده می کنید. اگر شما نیاز به برشکاری های پیچیده و سه بعدی داشته باشید باید دستگاه تراش cnc را انتخاب کنید که محورهای آن ها زیاد باشند.

 

خرید متناسب با بودجه

تمام دستگاه تراش cnc دارای یک سری مزایا هستند، اما این که شما چقدر بودجه برای آن ها در نظر گرفته اید بسیار مهم است. هر چقدر بودجه بیشتری برای خرید دستگاه تراش cnc پرداخت کنید، دستگاهی که می خرید کیفیت و کارکرد بیشتری دارد و به شما کمک زیادی در این زمینه می کند. برای خرید دستگاه های سی ان سی شما با دو مورد رو به رو هستید ابزارها و دستگاه هایی که نو می باشند، دستگاه تراش cnc که استوک و دست دوم است. دستگاه های دست دوم قیمت کم تری دارند اما باید به سلامت قطعات و نوع کارکرد ان ها توجه زیادی کنید.

 

قیمت دستگاه تراش cnc

یکی دیگر از موارد مهم در خرید این دستگاه ها بررسی قیمت ان هاست باید به شما بگوییم که میزان ایمنی قطعات سی ان سی، سال تولید آن، نوسانات بازار و … از جمله مواردی هستند که روی قیمت نهایی این محصولات تاثیر می گذارند و از آن جایی که بازار می تواند دچار نوسان باشد ما با قیمت یکسانی رو به رو نیستیم و شما باید قبل از خرید قیمت دستگاه تراش cnc را استعلام گرفته و سپس خرید کنید.

 

بهترین برندهای دستگاه سی ان سی

با توجه به برندهای معتبر دستگاه تراش cnc و شناخت آن ها می توانید بهتر خرید کنید و کم تر در بازار سرتان کلاه برود. در واقع یک سری شرکت ها هستند که خدمات خوبی در این زمینه به شما ارائه می دهند و می توانید متناسب ترین قیمت و خرید را داشته باشید که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Nakamura ژاپن
  • Hurco
  • DMG Mori آلمان
  • Fanuc
  • Okuma

 

بررسی اعتبار فروشنده

برای خرید دستگاه های سی ان سی از آن جایی که شما می خواهید دستگاه های نه چندان ارزان قیمت را تهیه کنید، بهترین کار در بازار امروزی خرید از مجموعه های معتبر است که به شما بهترین محصولات با اصالت را ارائه می دهند. در نظر داشته باشید که دستگاه های سی ان سی را از هر جایی تهیه نکنید.

تیم محتوا فنی شو

نقد و بررسی‌ها

دیدگاه خود را بیان کنید :