دوره cnc فنی و حرفه ای با مدرک

دوره cnc فنی و حرفه ای با مدرک

Cnc همان طور که می دانید یکی از دستگاه های پر کاربرد است که در بیشتر صنایع وجود دارند و از آن استفاده می شود. در واقع روز به روز اهمیت و کاربرد دستگاه cnc خیلی بیشتر می شود و این نشان می دهد تا چه اندازه بازار کار گسترده ای دارد و افراد زیادی می خواهند در آن مشغول به کار شوند و اولین مرحله برای آن ها شرکت در دوره cnc فنی و حرفه ای با مدرک است که در فنی شو برگزار می شود.

سی ان سی چیست

سی ان سی به معنای بررسی و کنترل عددی کامپیوتری است که معنی آن این می باشد که می توان با این ابزار ماشین آلات صنعتی را کنترل کرد و به آن ها برنامه داد و روی چوب یا دیگر متریال تغییراتی را ایجاد کرد. دستگاه سی ان سی در واقع نوعی فرز صنعتی می باشد که با بهره گیری از نرم افزارهای کامپیوتری هدایت شده و سرعت و روند کار را خیلی سریع تر و دقیق تر می کند. در واقع زمانی که از دستگاه سی ان سی استفاده می شود چوب را می توان با دقت و کیفیت خیلی بیشتری برش داده و همین طور سرعت کار چندین برابر می شود. این ویژگی ها باعث شده تا در صنایع بسیار زیادی مانند نجاری، هوا و فضا، خودروسازی، قطعه سازی و …. از این دستگاه استفاده شود.

,,,

بررسی انواع دستگاه سی ان سی چوب

در دوره cnc فنی و حرفه ای با مدرک شما می توانید با انواع دستگاه های سی ان سی آشنا شوید و پایه کار کردن با آن ها را بیاموزید. دستگاه های سی ان سی چوب به دو دسته کلی عمودی و افقی تقسیم می شود که کارکرد شبیه بهم دیگر دارد اما در روش کار با هم دیگر متفاوت هستند.

دستگاه سی ان سی چوب افقی
در این مدل دستگاه، حرکت به صورت افقی بوده که باعث شده تا نوعی وسیله مناسب در کارگاه های کوچک و بزرگ هم باشد. این دستگاه در پروژه های بزرگ خیلی استفاده می شود، چون که زمان را کاهش می دهد. اما به نسبت دستگاه عمودی گران تر است. سی ان سی افقی دارای یک میز چرخشی می باشد که دارای انعطاف پذیری بالایی بوده تا بتواند زاویه های سخت را برش دهد. همین طور این مدل سی ان سی سی دارای دوام و مقاومت بالایی است و می تواند برش های سنگین را انجام دهد.

دستگاه سی ان سی برش عمودی
مدل دیگر دستگاه سی ان سی برش عمودی است که از قیمت مناسبی برخوردار بوده و اسپیندل آن در سر جای خودش قرار می گیرد و ابزار برش آن به شکل عمودی کار کرده و دریل و سوراخ کاری به خوبی انجام می گیرد. این دستگاه سبک تر است و در بیشتر نوع کارها استفاده می شود.

بهترین دوره cnc فنی و حرفه ای با مدرک
تا به این جا با ماهیت دستگاه های سی ان سی آشنا شده اید، باید به شما بگوییم که کار با دستگاه ها و بهره گیری از تکنیک های آن اهمیت زیادی داشته و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن این موارد را یاد بگیرید. به شرط این که در دوره های معتبر سی ان سی شرکت کنید که مهارت ها از پایه تا پیشرفته به شما آموزش داده می شود. با توجه به این که سی ان سی امروزه توسط بیشتر کسب و کار ها استفاده می شود، موسسات زیادی مشغول به تدریس این دوره هستند. اما شما باید دوره cnc فنی و حرفه ای با مدرک را در نظر بگیرید که پس از اتمام دوره به شما مدرک مناسب داده شود. چون که امروزه دیگر مانند گذشته نیست و به وجود مدرک و نوع آن اهمیت زیادی داده شده و برای ورود به بازار کار الزامیست.

تیم محتوا فنی شو

نقد و بررسی‌ها

دیدگاه خود را بیان کنید :