نکات مهم نصب پارکت

آموزش نصب پارکت

نصب پارکت یکی از مهم ترین کارهایی است که می توان به عنوان کفپوش انجام داد. پارکت یک سری مزایا دارد و همین طور زیبا و جذاب است، از این رو در جاهای مختلف از آن استفاده می کنند. اما علاوه بر خرید پارکت و بهره گیری از آن، نصب پارکت بسیار مهم است که اگر به آن توجه نشودف مشکلات زیادی را ایجاد می کند و طول عمر پارکت را خیلی کم می کند. شما باید قبل از اجرای پارکت به یک سری نکات توجه نمایید که در فنی شو به آن ها اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه شوید.

,,,

آموزش نصب پارکت

مهم ترین نکات قبل از نصب پارکت

پارکت های چوبی دارای زیبایی و جذابیت خاصی هستند که می توانند به عنوان یکی از زیباترین کفپوش ها محسوب شوند. پارکت ها معمولا طول عمر بالایی دارند و شما تا سالیان سال می توانید از آن ها بهره بگیرید اما در صورتی که به خوبی نصب شوند و مشکلی درمورد آن ها وجود نداشته باشد. برای نصب پارکت باید به چند مورد توجه کافی داشته باشید حتی اگر خودتان هم نخواهید نصب را انجام دهید که عبارتند از:

 

بررسی وضعیت آب و هوایی:شرایط آب و هوایی روی نحوه اجرای پارکت تاثیر می گذارد. باید در نظر داشته باشید که آب و هوای منطقه به چه صورت است. میزان سطح رطوبت چقدر است، چرا که روی استفاده از مواد اولیه تاثیر زیادی می گذارد و اگر میزان رطوبت خیلی زیاد باشد می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

 

یکدست کردن کف قبل از نصب پارکت:در زمان ایجاد پارکت باید سطح کاملا یک دست و بدون ناهمواری باشد. اگر روی سطحی که فرورفتگی و یا ناهمواری دارد پارکت نصب کنید، مشکلات زیادی را به دنبال می آورد و اختلال آفرین است. همین طور پارکت باید یک دست و کامل باشد.

 

بررسی کیفیت قرنیزها:برای ایجاد پارکت حتما نگاهی به قرنیز هم داشته باشید، مشکلی که خیلی افراد درمورد آن فکری نمی کنند و بعدا دچار مشکل می شوند. اگر می خواهید قرنیزهای قدیمی را عوض کنید، همان طور این کار را انجام دهید یا آن را به نصاب خود اطلاع دهید. همین طور با توجه به نوع قرنیز و جنس کفپوش از متریال مناسب استفاده کنید که بیشترین هماهنگی را داشته باشند.

 

اندازه گیری درست و اصولی پارکت:شاید به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین نکات ایجاد و استفاده از پارکت، اندازه گیری اصولی آن می باشد. نصاب باید پیش از اجرای پارکت باید به صورت دقیق تمامی پارکت ها را اندازه بزند، حتی اگر کوچک ترین خطا هم در اندازه ها ایجاد شود، یک سری مشکلات جدی به دنبال دارد، پس مهم ترین نکته و مهارت نصاب پارکت این است که به صورت اصولی پارکت ها اندازه بزند.

 

انتخاب فوم مناسب: به عنوان یکی دیگر از مواردی که در پارکت باید به آن ها توجه شود. انتخاب فوم است. شما می توانید فوم های مختلف را به منظور نصب و اجرای پارکت استفاده کنید که نصاب باید با توجه به نوع و کیفیت پروژه از فوم مناسب بهره بگیرد به همین دلیل کیفیت فوم خیلی مهم است.

 

آموزش نصب پارکت

تا به این جا با نکات نصب پارکت آشنا شده ایم، باید به شما بگوییم که تمامی این موارد در دوره های آموزش نصب و اجرای پارکت به صورت اصولی و صفر تا صد آموزش داده می شود. شما با شرکت در دوره های نصب پارکت فنی شو می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، تمامی موارد و مهارت های آموزش پارکت را بیاموزید و از آن ها بهره بگیرید. همین طور فنی شو پس از اتمام دوره به کارآموزان مدرک قابل ترجمه ارائه داده که از آن برای ورود به بازار کار و کسب درآمد بیشتر می توانند استفاده کنند. فنی شو از با تجربه ترین اساتید حاضر در رشته پارکت بهره می گیرد تا آموزش را به صورت کامل و اصولی به شما ارائه دهد.

تیم محتوا فنی شو

نقد و بررسی‌ها

دیدگاه خود را بیان کنید :