نکات طلایی در رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل امروزه رونق بسیاری گرفته است. مبل یکی از وسایل پرکابرد در منازل امروزی است. در گذشته از مبل تنها برای نشستن و استراحت کردن استفاده می‌شد؛ در حالی که امروزه علاوه بر آن، جنبه تزئیناتی در دکوراسیون و طراحی داخلی هم دارد. از این رو افراد تمایل بیشتری نسبت به استفاده از مبل نشان می‌دهند. رویه کوبی مبلمان یکی از خدماتی است که امروزه بیشتر افراد آن را انجام می‌دهند. رویه کوبی در مبلمان در واقع یکی از زیر مجموعه‌های تعمیر مبل محسوب می‎شود و مزایای خیلی زیادی نسبت به سایر جنبه‌های مبلمان دارد؛ چرا که مبل یکی از محصولات صنایع چوب گران قیمت به شمار می‌رود و خرید آن هزینه بالایی دارد. همچنین مبل پس از مدتی استفاده نیاز به تعمیر یا تعویض دارد؛ چون که دائما در معرض نشست و برخاست افراد قرار دارد.

از این رو بیشتر افراد سعی می‌کنند تا به جای خرید مبلمان به سراغ رویه کوبی آن بروند؛ چرا که هم هزینه کمتری دارد و هم از بدنه مبل به خوبی استفاده می‌شود. در این مقاله در وب سایت فنی شو نکاتی درباره رویه کوبی مبلمان بیان می‌کنیم، پس با ما همراه شوید.

مزایای رویه کوبی مبل

علاوه بر نکات گفته شده رویه کوبی از ویژگی‌های دیگری نیز برخوردار است. رویه کوبی در مبلمان به حفظ مبلمان قدیمی کمک می‌کند؛ به عنوان مثال بعضی از افراد علاقه زیادی نسبت به مبل قدیمی خود دارند و حاضر نیستند آن را تعویض کنند؛ رویه کوبی به کمک این دست افراد می‌آید و ساختار مبل قبلی را حذف و عیوب آن را بر طرف می‌کند. همچنین در بیشتر مبل‌ها سایر قسمت‌ها سالم هستند؛ اما فقط پارچه آنان با مشکل روبه رو می شوند، رویه کوبی مبل باعث شده تا تنها پارچه مبل تعویض شود و شما دیگر هزینه زیادی برای خرید مبل جدید پرداخت نکنید. در برخی از آموزشگاه ها آموزش رویه کوبی مبل با استقبال زیادی روبرو شده است.

به کانال ما در تلگرام سر بزنید

رویه کوبی مبل یا خرید مجدد مبل

بسیاری از افراد زمانی که با مباحث رویه کوبی مبلمان مواجه می‌شوند، بین این که باید رویه کوبی کنند و یا به سراغ مبل جدید بروند دو به شک می‌مانند. زمانی که یک مبل اجزای اصلی آن یعنی بدنه و کلاف آن سالم است، می‌توان آن را با تعویض رویه به یک مبل جدید و نو تبدیل کرد. اما بعضی از مبلمان دیگر قابل تعمیر نیستند و انجام رویه کوبی روی آن پس از مدتی تاثیر خود را از دست می دهد. به همین دلیل بهتر است افراد به سراغ خرید مبل جدید بروند. به عنوان مثال رویه کوبی مبل راحتی در بیشتر اوقات کار بیهوده ای است. چون مبل راحتی به دلیل استفاده زیاد ممکن است دیگر دوام قبل را نداشته و هزینه کردن برای آن بیهوده می شود.

آموزش رویه کوبی مبل,آموزش رویه کوبی مبل در منزل,رویه کوبی مبل,

رویه کوبی برای چه مبل‌هایی قابل انجام است؟

شاید گمان کنید رویه کوبی تنها مخصوص مدل‌های خاص است؛ در حالی که رویه کوبی چون که بیشتر با پارچه مبل سروکار دارد؛ برای انواع مبل‌ها قابل انجام است؛ اما برای بعضی از آن‌ها ممکن است کمی سخت و زمان بر باشد. از طرفی از رویه کوبی برای تعمیر و ترمیم پارچه صندلی نیز می‎توان استفاده کرد. رویه کوبی مبل راحتی در بعضی موارد می تواند بسیار مفید باشد. در سرفصلی از آموزش رویه کوبی مبل، مبل هایی که قابل رویه کوبی هستند را به شما معرفی می کنند.

به پیج ما در اینستاگرام سر بزنید.

هزینه رویه کوبی مبل با توجه به نوع آن

یکی از اشتباهاتی که بیشتر افراد در زمان رویه کوبی با آن مواجه می‌شوند این است که گمان می‌کنند که هزینه رویه کوبی هر مبلی با دیگری یکی است. درحالی که نوع مبل در میزان دستمزد خیلی تاثیر گذار است. به عنوان مثال مبل استیل که ساختار پیچیده‌ای دارد نسبت به مبل راحتی، برای تعمیرات، انرژی و زمان بیشتری می‌خواهد. به همین دلیل مهارت بالاتری نیاز دارد؛ از این رو دستمزد آن بیشتر است. برای افرادی ک تخصص بالایی در مبل سازی ندارند می‌توانند پیش از انجام خدمات از کارشناس مبل درباره قیمت آن سوال کنند و بسنجند که تعمیرات مبل به صرفه‌تر است یا خرید آن؛ چرا که بعضی از مبل‌ها تعمیرات گران قیمت‌تری نسبت به خرید بعضی دیگر از مدل‌های مبل دارند. به عنوان مثال رویه کوبی مبل راحتی هیچگاه با رویه کوبی مبلمان سلطنتی برابری نمی کند.

رویه کوبی مبل استیل,رویه کوبی مبل چیست,رویه کوبی مبل راحتی,

رویه کوبی مبل حرفه‌ای و تخصصی

در آموزش رویه کوبی مبل نکات مهمی را به شما آموزش می دهند اما هیچگاه بدون کسب تجربه، نمی توانید در کار خود حرفه ای شوید. تعمیرات در زمینه مبل شاید با سایر حوزه‌ها کمی متفاوت باشد؛ رویه کوبی مبل کاری تخصصی است؛ چرا که اگر در یکی از اجزای مبل خللی ایجاد شود. کل مبلمان دیگر قابل استفاده نخواهد بود و نظم آن بهم می‌خورد. از این رو رویه کوبی مبلمان باید توسط فردی انجام گیر که در این زمینه تخصصی مهارت بالایی دارد. فردی که رویه کوبی مبلمان را انجام می‌دهد باید بتواند میزان مواد اولیه برای تعمیر آن، محل‌هایی که آسیب دیده‌اند و طول عمر پس از تعمیر را تشخیص دهد و پس از آن شروع به کار کند.

مدیر سایت

1 دیدگاه برای نکات طلایی در رویه کوبی مبل

    خردادیان :

    عالی بود

      مدیر سایت :

      جناب خردادیان عزیز
      ممنون از لطفتون

    احمد :

    من علاقه دارم رویه کوبی رو آموزش ببینم اما هیچ جا نیست فقط یکی دو جا هست ک اونم مبالغ بالا برای آموزش میخواد اونم برای نهایت هست جلسه این انصاف نیست اخه

دیدگاه خود را بیان کنید :