بهترین برند کولر گازی در سال ۲۰۱۹

برندهای کولر گازی

ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برند کولر گازی در سال ۲۰۱۹ آشنا کنیم. استفاده از کولر گازی به خصوص در فصول گرم سال به جزء جدایی ناپذیری از زندگی مردم تبدیل شده است. کولر گازی به مرور زمان جایگزین کولرهای آبی شده‌اند و در بیشتر مراکز اداری و خانگی از آن‌ها استفاده می‌شوند. کولر گازی انواع مختلفی دارد که یکی از پرکاربردترین آن‌ها اسپلیت یا همان کولر گازی دو تکه است. برندهای گوناگونی در حوزه تولید و فروش کولر گازی فعالیت می‌کنند که در این مقاله در وب سایت فنی شو به بهترین مارک کولر گازی در ایران می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG)

سامسونگ از جمله کمپانی‌های معتبر در سراسر جهان است که در حوزه لوازم خانگی محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازار ارائه کرده است که یکی از آن‌ها کولر گازی می‌باشد. کولر گازی و اسپلیت سامسونگ به صورت عمده به کشور وارد می‌شوند و از جمله محصولاتی هستند که ضمانت و گارانتی خوبی دارند. کولر گازی و اسپلیت سامسونگ عموما طول عمر خوبی دارند. سامسونگ با قابلیت هایی که دارد می تواند به عنوان بهترین برند کولر گازی در ایران معرفی شود.

کولر گازی ال جی (LG)

یکی دیگر از برندهایی که می توان آن را به عنوان بهترین کولر گازی در میان رقبا دانست، برند ال جی است. کره‌ جنوبی دو کمپانی معروف به نام سامسونگ و ال جی دارد که در کنار هم به رقابت در حوزه لوازم سرمایشی و گرمایشی می‌پردازند. کولر گازی های ال جی بسیار معروف هستند و نقطه قوت آن‌ها کولر گازی اینورتر یا کم مصرف است. این کولر گازی حدودا ۷۰ درصد از مصرف خود را کم کرده و سبب شده تا هزینه برق کاهش یابد. افرادی که به دنبال محصولی هستند که هزینه زیادی برای برق آن‌ها نداشته باشند به سراغ کولر گازی اینورتر برند ال جی می‌روند. شرکت ال جی بهترین برند کولر گازی در حوزه کولر گازی اینورتر است.

کولر گازی اوجنرال (OGENERAL)

اوجنرال یکی دیگر از برندهایی است که بهترین مدل کولر گازی را می تواند به مشتریان خود تحویل دهد. این مدل از کولر گازی، ساخته شده توسط کشور ژاپن است. محصولات ژاپنی به دلیل کیفیت و استحکامی که دارند، توانسته ‌اند که در جهان رتبه خوبی در زمینه ساخت لوازم خانگی داشته باشند. کولر گازی اوجنرال در کنار برندهای دیگر با توجه به این که انرژی کمتری مصرف می‎کند و مقاومت خوبی هم دارد جزء پر فروش‌ترین برندها به شمار می‌رود. از همین رو اوجنرال نیز می تواند بهترین برند کولر گازی در بین رقبا خود باشد.

کولر گازی دایکین (Daikin)

دایکین از دیگر برند های ژاپنی است که با محصولات دیگر رقابت می‌کند و تمام تلاش خود را می کند که در بین رقبا، رتبه بهترین مارک کولر گازی را از آن خود کند. کولر گازی‌ هایی که توسط این شرکت ساخته می‌شوند دارای تایمر، مکانیسم رطوبت گیر و سیستم جریان هوای دو گانه است و گارانتی خیلی خوبی هم دارد و از مشکلات پس از خرید نیز پشتیبانی می‌کند. کولر گازی دایکین در کنار برند میتسوبیشی در حوزه کولر گازی توانسته‌اند سهمی زیادی از بازار داخلی را به خود اختصاص دهند.

کولر گازی گری (Gree)

کولر گازی گری شاید به جرات می‌توان از جمله قدیمی‌ترین برند های موجود در بازار است. این برند بهترین کولر گازی است که قدمت بالایی در بین رقبای خود دارد. این کمپانی در سال ۱۹۹۱ شروع به کار کرده است و در سال‌ های اخیر محصولات خیلی با کیفیتی به بازار عرضه داشته است. این کولر گازی در ۲۰۱۸ سال به عنوان بهترین برند کولر گازی در سراسر جهان شناخته شده است. کولر گازی‌ هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای ویژگی‌ های متمایز کننده‌ای است که از جمله آن‌ ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف پایین برق
  • دارای سیستم گرمایش و سرمایش مقاوم
  • حجم پایین پنل کولر گازی
  • قابلیت استفاده در هر نقطه از منزل و محل کار
  • طول عمر مناسب

برندهای کولر گازی ارزان قیمت

تمامی برندهای گفته شده که جزء پر فروش‌ترین‌ها در بازار داخلی هستند؛ اما نکته‌ای که درباره آن‌ها وجود دارد قیمت نسبتا بالای آن ها است. بعضی از افراد توانایی مالی برای تهیه کولرهای گازی معروف اما گران قیمت را ندارند؛ از این رو به آن‌ها پیشنهاد می‌شود سراغ کولرهای گازی ارزان تر بروند. البته بعضی از افراد اشتباهی که می‌کنند این است که برای هزینه کمتر به سراغ تهیه محصولات قاچاق می‌روند. باید اذعان شود که کولرهای گازی که معتبر نیستند؛ ضمانت و گارانتی نداشته و در زمان خرابی، خریدار دستش به هیچ جایی بند نیست و باید تمامی هزینه تعمیرات و تهیه قطعات را خود به تنهایی پرداخت کند. معمولا بهترین برند کولر گازی نمونه هایی را به عنوان نمونه های اقتصادی روانه بازار می کند. شما می توانید این نمونه ها را به عنوان بهترین مدل کولر گازی ارزان قیمت خریداری کنید. کولرهای گازی که اسپلیت نیستند به عنوان مثال پرتابل و پنجره‌ای از قیمت پایین تری نسبت به اسپلیت برخوردارند و اگر محیط نسبتا بزرگی را ندارید و تنها با یک کولر گازی معمولی کارتان راه می‌افتد می‌توانید به جای اسپلیت به سراغ این مدل از کولرهای گازی بروید و آن‌ها را از نمایندگی‌های معتبر و با ضمانت و گارانتی خرید کنیدتا در صورت بروز مشکلات فنی برای تعمیرات ضرر مالی نکنید.

سخن آخر

به طور کلی بهترین کولر گازی باید دارای ویژگی های خاصی باشد که بتواند تمام نیازهای مشتریان را برطرف کند. بسیاری از مردم به دنبال بهترین مارک کولر گازی هستند، اما همیشه بهترین مارک کولر گازی، بهترین مدل کولر گازی نیست. در نتیجه سعی کنید خرید خود را با توجه به نکات مد نظر خود انجام دهید.

مدیر سایت

نقد و بررسی‌ها

دیدگاه خود را بیان کنید :